baaelunsiber

Monday, July 29, 2013

Percubaan Perak 2013


Percubaan Perak 2013
Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) sekolah kamu memberikan bantuan basikal kepada murid-murid yang kurang berkemampuan.Kamu merupakan salah seorang daripada penerima sumbangan tersebut.
Tulis sepucuk surat untuk mengucapkan terima kasih kepada pihak yang berkenaan atas sumbangan tersebut.

No.9,Jalan Mayang 3,
Taman Serai Mayang,
34300 Bagan Serai,
Perak.
 Pengerusi Ibu  Bapa dan Guru (PIBG)
SK. Jalan Matang Buluh,
Bagan Serai,
PERAK.                                                                 23 MEI ,2013.
_____________________________________________________

Ucapan Terima Kasih dan Penghargaan
Dengan hormatnya ,saya  merujuk kepada perkara di atas.

2.   Saya Muhd Afiq Bin Mohd Azlan dari kelas Enam
Ikhlas.Saya adalah salah seorang penerima sumbangan basikal dalam Majlis Masyarakat Prihatin yang diadakan minggu lalu.Majlis yang diadakan benar-benar memberi manfaat kepada saya.

3.   Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas keprihatianan dan sumbangan daripada pihak tuan.Hanya tuhan yang dapat membalas kebaikan pihak tuan..Pemberian pihak tuan dapat memberi  kemudahan kepada saya  untuk ke sekolah.

4.   Pemberian sebuah basikal ini juga amat-amat saya perlukan.Tambahan pula, saya seorang anak yatim yang tinggal bersama-sama nenek .Nenek  pula tidak mampu untuk membelikan sebuah basikal untuk saya.

5. Saya berjanji akan menjaga basikal ini dengan baik.Sumbangan  ini akan menjadi pendorong kepada saya untuk belajar bersungguh-sungguh.Basikal ini akan digunakan untuk pergi ke sekolah.Tambahan pula, rumah saya agak jauh dari sekolah.

Atas kerjasama dan sumbangan pihak tuan saya sekali lagi mengucapkan terima kasih .

Sekian,terima kasih.
AFIQ HAZIQ
 (MUHD AFIQ HAZIQ BIN AZLAN)

No comments:

Post a Comment